Monday, November 14, 2011

MY COLUMN IN (NEW) MAGAZINE 'FASHIONISTA'

9 comments:

  1. Ik heb je blog opgezocht door dat artikel, ik vond het super gaaf!

    xoxo
    http://thisrecklessgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. heel erg bedankt! je kunt mijn column iedere maand in de fashionista lezen, en natuurlijk een follower worden van mijn blog! Bedankt voor je reactie, waardeer ik altijd!! XOXO

    ReplyDelete
  3. Hi! ik heb je blog ook opgezocht door je artikel haha, echt superleuk!
    Als je een x tijd over hebt zou je dan misschien even op mijn blog kunnen kijken en commentaar geven wat beter kan? Want dan hoor ik het eens van een professional;p

    xx

    http://nolifewithoutstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ik heb je blog ook opgezocht door het artikel haha! vet leuk!

    ReplyDelete
  5. je artikel in het tijdschrift fashionista is echt leuk ! zoals je ziet krijg je daardoor ook meer bezoekers ! ik vind je blog echt heel leuk.
    ga zo door !

    ReplyDelete
  6. Heel erg bedankt allemaal, ik vind het echt super leuk om reacties te krijgen en ik zou zeggen, volg me! :) Ik zal mijn best doen mijn blog een beetje up to date te houden en je kunt mijn column iedere maand weer lezen hoor!!

    @NoLifeWithout: ik moet eerlijk zeggen dat ik je blog al echt ontzettend leuk vind! Misschien iets meer over fashion items? De dingen die je post zijn wel origineel, wat ik erg leuk vind!
    XX

    ReplyDelete
  7. Hi Noor, super leuke column en heel herkenbaar! Wellicht is dit iets voor jou... http://www.femzfashion.nl/a-22318466/canvas-tassen/souve-bag-can-t-afford-a-birkin

    ReplyDelete